Графік
проведення контрольних робіт з англійської
мови в 10 класі
Читання
13.05 - час 10.00
Аудіювання
18.05 - час 10.00
Згідно з графіком завдання
з читання та аудіювання,
а також аудіозапис будуть розміщені на
блозі. Час виконання завдань з читання
та аудіювання — 1 година. Виконані
завдання надсилати своєму вчителю (на
платформу Google
classroom (Пискливець
Наталі
Михайлівні,
Проць Галині Володимирівні та електронну
пошту Ігнатушко Ірині Вікторівні).
Завдання виконувати на подвійних
листках у лінійку. Рекомендовано
підготувати листок заздалегідь, щоб не
витрачати часу, відведеного на виконання
роботи.
Підписувати листок
починачи з 8-ї лінійки посередині (поля подвійного аркуша з правого боку) за
зразком:
Writing
Comprehension Test
(Name
Surname)
Class
10A/10B
School
7
Всередині листочка у верхній
лінійці посередині написати Semester II.
Тоді нумерувати завдання та
писати одразу відповіді (завдання не
переписувати).
І цей листочок зберігати до
вересня (як і всі інші письмові роботи
та робочі зошити).
Завдання з говоріння.
Оскільки
розділ, який ми вивчали на дистанційному
навчанні має назву “Moods
and Feelings” (“Настрої
та почуття”),
пропоную
записати на відео
монолог або діалог (не більше трьох
учнів в одному відео) про те, як змінилося
ваше життя за останні два місяці і що
ви при цьому відчуваєте. Можете сказати
про те, як змінилися підхід до навчання,
спілкування з друзями та родиною, хобі
за цей час. Висвітлюємо і позитивні, і
негативні моменти.
Бажано використовувати
лексику з вправ 1, 2, 5, 6, с.56 SB,
з вправ 8, 9, 10, с.57 SB,
коли говоритимете
про почуття, та з вправ 7, 11, с.57 SB,
коли говоритимете про хобі.
Коли говоритимете про негатив, в нагоді
стане лексика з тексту про стрес на
с.54-55 SB.
Тривалість відео — до 3хв. Якщо
в одному відео двоє чи троє учнів, то
рівномірно розподіляти час на кожного
з учасників мовленнєвої діяльності.
Вітається творчість і нестандартний
підхід. Надіслати відео до 21.05 (можна
раніше).
Немає коментарів:
Дописати коментар